Chceš fantasy jen číst?? Ne, ty v ní chceš být!

Zase zpět

06.10.2011 17:45

Lidičky tak zase jsme se sem dostal a posadil jsem se k psaní. Je dobré zmínit, že díky poslední hře jsem si uvědomil kolik toho ještě není. Díky škole a nápadům z ní jsem se vrhl na právní systém (nečekejte jej nijak extrémně rozebrán ale spíše to je jakásy ukázka zvyků) za druhé jsem zpracoval základní historii, aby lidé si dokázali uvědomit jak se Morvol vyvíjel proč nedokázal přijmout lidi a hlavně co přátelství a nenávisti západního kontinentu (hlavně vysvětlení trpasličí averze vůči elfům je totiž dána i historicky). 

 

No doufám, že se vám to bude líbit a já doufám, že se dostanu k tomu co mě napadlo již minulý týden. Utvoření měst a jejich ekonomik (alespoň některé na západě)

Dračí doupě Immanis Plzeň

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode