Chceš fantasy jen číst?? Ne, ty v ní chceš být!

Postupujeme ve výrobě a dál?

11.06.2011 00:56

 Zase jsem se pustil do výroby některých věcích o světě. Přidal jsem důležitou složku duše a duchové, která je napůl pro hráče a napůl pro PJ. Ta pro hráče ukazuje jak některé národy berou svojí duši a její místo ve světě. Druhá zas je zcela neznámá pro veškeré národy a démony. Popisuje to jak se člověk stane duchem. Je to hlavně kvůli tomu, že tím se předejde určitým hádkám a navíc máte právo vědět jak co funguje (počítejte s tím, že to postavy neví). A pak jsem přidal Astrologii, která je dosti na Morvolu rozvinutá. Zde je ukázáno jaké planetey jsou známy a co si o nich lidémyslí. Jsou mezi určitými věcmi poznámky pro PJ. Tyto věci jsou tajné a též nejsou známy nikomu na planetě

 

Sice mám zkoušky, ale v hlavě se mi různí několik nápadů na pokračování. Zaprvé je to popis národů podzemí. Sice to bude hlavně pro PJ, ale na druhou stranu v případě že by si někdo za takový národ chtěl zahrát proč ne. Druhá věc je zpracování Upíři a Vampíři, protože to jsou podle toho co chci já úplně dva rozlišné druhy nejspíše to však budu muset sepsat s Kenym, protože měl několik hezkých postřehů při mém líčení. Zatřetí jiné kontinenty. Tyto informace nebude mít žádná postava u sebe (pokud se nedomluvíme předem a hlavně jaké). Budou však možny časem být získány při prohledávání knihoven. Kdo ví. Ale jak již je v Astrologii řečeno budou to jen báje (přiřazena bude i pravda neboť i ta se může zjistit). A nakonec bych chtěl zpracovat Padlou zemi neboť na ní jistě někdo přežil. Jen jde o to jak se tam žije a za jakých podmínek. 

 

Jako poslední věc bych si přál, kdyby mi ti lidé, kteří řekli, že by se na některé věci podívali mi řekli datum, kdy mohu s jejich článkem počítat. Jde o:

Ponta - Druhy magie a rozřazení

Wolf  - Démonologové

Keny - Řády

Pokud by chtěl ještě někdo jiný budu samozřejmě rád stejně jako budu chápat, když někdo z této trojice svůj článek odřekne

Dračí doupě Immanis Plzeň

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode