Chceš fantasy jen číst?? Ne, ty v ní chceš být!

Omluva a nové články

28.04.2011 10:45

 Zdravím. Bohužel jsem v poslední době neměl moc času a tak jsem vytvořil jen minimu toho co jsem řekl. Bohužel historie ještě nějakou dobu nebude z důvodu, že všude jsou městské státy a bylo by to trochu moc zdlouhavé. Tyto informace ohledně historie budou postupně vycházet ve vycházejících článkách. 

 

Co jsem však udělal je vysvětlení učících systémů neboť někteří je budou jistě velice potřebovat jak při tvoření postavy tak v případném hraní, kdy se jistě setkáte s kouzelníky či vědci. Druhá věc je hlavně pro PJ, ale znova se otírá o magické typy a to je kalendář. Pokud ovládáte magii prosím soustřeďte se na kudlančí kalendář. Ten v blízké době vytvořím a vložím stejně jako klasický a elfí což je můj další úkol pro tento týden 

 

S pozdravem a přáním hezké hry

Tyky

Dračí doupě Immanis Plzeň

Vytvořte si web zdarma!Webnode